Навіщо потрібна "верстка" сайту і як її роблять?
«Є три відповіді на результат дизайну - так, ні і НІЧОГО СОБІ! «Нічого собі» - це те, до чого треба прагнути».
Милтон Глэзер
Зміст
- Що таке верстка
- Навіщо потрібна верстка і її приклади:
- Приклад карти категорій магазину туристичного спорядження
- Приклад сторінки каталогу
- Приклад блоку товарів у вигляді каруселі на головній сторінці Інтернет-магазину
- Приклад сторінки акційних пропозицій магазину квітів
- Приклад блоку рекомендованих товарів магазину дитячого одягу
- Приклад карти категорій в магазині взуття
- Як виконується професійна верстка Інтернет-магазину
види верстки - Види верстки
- Характеристики якісної верстки
- Від чого залежить ступінь складності і терміни виконання верстки
- Чому варто замовити верстку у нас
Що таке верстка web-сторінок?
Верстка сайту (Інтернет-магазину) – це процедура по створенню зовнішнього вигляду кожної окремої сторінки сайту, згідно з наявними макетів. В ході виконання даної операції проект дизайну знаходить своє безпосереднє втілення на веб-ресурсі замовника.
Щоб Вам було ще простіше зрозуміти, що являє собою цей вид робіт, проведемо аналогію. Комп'ютер «розуміє» завдання розробника через мови програмування, точно таким же чином і браузери, будь то Google Chrome або стандартний Internet Explorer, аналізуючи код, прописаний web-верстальником, «визначають», як слід обробити код, щоб правильно відображати вміст сторінки.
Коли Ви відкриваєте будь-який розділ правильно зверстаного сайту, Ви бачите, що всі елементи в ньому розміщені гармонійно, симетрично, послідовно. Ви розумієте, який саме фрагмент тексту ілюструє та чи інша картинка, Вам ясно, куди і навіщо натискати, наскільки зміщувати повзунок, щоб перейти до потрібного місця. Все виглядає максимально цілісно і сприймається так само легко, як із газетного розвороту.
Навіщо це потрібно? - Щоб відрізнятися!
Як і будь-якому підприємству, крімграмотного маркетингу, вашому інтернет-магазину потрібна приваблива зовнішність. Зазирнувши на сайт, відвідувач в перші секунди вирішує, залишитися йому тут або піти - працює стара істина "Зустрічають по одягу...".
Що побачить потенційний покупець в вашому магазині - вирішувати вам.
Можна встановитибазову версію OpenCart з лаконічним дизайном
а можна додати корисну інформацію, використовувати продуману схему кольорів і за допомогою верстки і стилізації нашого рішення отриматиприбутковий Інтернет-магазин.
Ваш покупець гідно оцінить, наприклад, зручне мега-меню з декількома варіантами виконання
Адаптивна, кросбраузерна та семантична верстка забезпечить коректну і стабільну роботу вашого магазину, а додатково стилізовані елементи додадуть йому яскравості та індивідуальності.
Карта категорій на головній
Сторінка каталогу
Блок товарів у вигляді каруселі на головній сторінці сайту
Додайте яскравих барв і покупці запам'ятають Ваш Інтернет-магазин!
Блок товарів в магазині дитячого одягу
Карта категорій у магазині взуття
Можливо не в тему, але дуже корисно:
Ще більше варіантів верстки ви можете переглянути в нашомупортфоліо. Там ви знайдете і приклади адаптивної верстки.
Наше завдання - зробити ваш сайт незабутнім і унікальним, додати йому родзинку.
Ми оформимо ваш магазин за наданим вами макетом будь-якої складності або ви можете скористатисяпослугами нашого дизайнера.
Як виконується професійна веб-верстка Інтернет-магазину
Щоб ваші покупці зручно і комфортно почувалися у вас в Інтернет-магазині, наш спеціаліст-верстальник добивається від сторінки такого візуального оформлення в браузері, яке буде максимально близьким до змісту шаблону або представленого графічного макету, розробленого дизайнерами.
Але яким чином це робиться?
Для того, щоб «пояснити» браузеру, як повинна виглядати сторінка, верстальник використовує HTML-розмітку. З її допомогою можна структурувати текст (списки, абзаци, цитати, підзаголовки і т.д.), а також вказувати, де повинні розміщуватися картинки і який дозвіл їм присвоювати, яким чином і де конкретно відображати будь-який інший контент.
Однак дизайнери зазвичай створюють більш складні макети, в яких частина тексту може бути розміщена півколом, хвилею або по діагоналі, перебувати на кольоровому або відтінковому тлі. До того ж, деякі речення або слова, розміщені на одній сторінці, нерідко забарвлюються у різні кольори і друкуються неоднаковими шрифтами. Для реалізації всього цього на практиці, верстальник використовує CSS-стилізацію, що описує поведінку елементів і їх зовнішній вигляд.
Щоб застосувати до того чи іншого фрагменту сторінки стильове оформлення, необхідно спочатку виділити потрібну ділянку в масиві символів. Для цього фахівець використовує спеціальний тег – <div>, яким код розбивається на чіткі блоки. Елементи, розділені таким чином, називають «шарами». Код з такою структурою, зручніше читати, і тому він добре індексується пошуковими системами. Web-верстка, яка виходить в результаті, називають «блоковою».
В окремих випадках фахівець може додатково використовувати можливості мови JavaScript, а також так звані фреймворки – набори готових шаблонних рішень, завдяки яким вдається швидше завершити роботу над великомасштабними проектами.
Варто відзначити, що розробка сайту з PSD-шаблона, наданого замовником, вимагає значно менших трудозатрат і коштує набагато дешевше, ніж створення сторінок «з нуля».
Розрізняють такі різновиди верстки
За типом макету:
- Фіксована. Має статичну ширину контенту.
- Гумова. Ширина контенту розтягується на ширину вікна браузера.
- Адаптивна. Зовнішній вигляд сторінки змінюється і підлаштовується під вікно браузера в залежності від пристрою, на якому відкрито сайт.
По виду реалізації:
- Таблична. Сітка верстається за принципом вкладених одна в одну таблиць.
- Блокова. Сітка конструюється з шарів, розділених тегами <span> і <div>.
- Гнучка верстка веб-сторінок. Дозволяє використовувати технологію флекс-контейнерів, за допомогою яких можна задавати елементам напрямок головної осі і вирівнювання, як у мозаїці.
Верстка обов'язково повинна бути:
- Кросбраузерна. Однаково відображається в будь-яких програмних веб-браузерах.
- Який би вид з перерахованих вище не використовувався, верстка повинна бутисемантичною, коли елементи використовуються відповідно до їх призначення, логіки та ієрархії сторінки.
- Окремо варто відзначити, що існує таке поняття, як «валідна верстка». Ним позначається робота, виконана без помилок і відповідно до стандарту якості W3C.
Послуги верстки: рівень складності та терміни надання
Роботи в даному напрямку пов'язані з деякими «підводними каменями», через які жоден чесний профі не може обіцяти Вам зверстати повнофункціональний Інтернет-магазин за безцінь протягом 5 – 7 днів. Давайте розглянемо, про що ж іде мова:
- Кількість графічних елементів і їх особливості. Різні дрібниці на зразок заломленого куточка в правому верхньому кутку сторінки сайту або фігурних блоків, усередині яких виводяться фото з прикладами робіт з портфоліо або з посиланнями на товарні позиції, – все це і багато іншого зробить вигляд сайту яскравішим, зручним і приємним в експлуатації. Але на те, щоб зверстати подібні композиції, знадобиться витратити чимало часу.
- Необхідність в кросбраузерності. До сих пір ще не всі браузери «сприймають» розмітку сторінки HTML або CSS однаково. Сторінка, яка добре відображається, наприклад, в Chrome, в інших веб-браузерах може виглядати не зовсім так, як це було задумано. Тому, щоб сайт ідеально відображався в будь-яких браузерах, фахівцю потрібно використовувати кілька стилів, підключати можливості JavaScript, а також вдаватися до інших хитрощів. І все це пов'язане з додатковими затратами.
- Підлаштовування під все різноманіття форматів дисплеїв. Користувачі можуть відвідувати Ваш веб-ресурс з різних пристроїв, у тому числі з планшетів, смартфонів і навіть сучасних телевізорів. У кожному подібному випадку сайт буде відображатися на екранах, що мають різні габарити і дозволи. Тому доцільніше використовувати більш складну, адаптивну верстку. Завдяки цій технології сторінка стає «гумовою», тобто, в кожному окремому випадку вона ідеально розтягується по екрану, дотримуючись пропорцій згідно з базовими налаштуваннями. Для цього необхідно прописувати додаткові стилі і продумувати модель поведінки графічних елементів у різних ситуаціях, наприклад, автоматичну зміну формату меню для користувачів, які переглядають ресурс з мобільних гаджетів.
І це лише декілька аспектів, які зобов'язаний враховувати професійний верстальник.
Якщо дизайн і верстка розраховані виключно на користувачів ПК, які входять в Інтернет тільки за допомогою одного найпопулярнішого браузера, то створення однієї сторінки такого онлайн-магазину вимагатиме менше часу, а значить і менше оплати.
Тому, якщо Ви хочете отримати Інтернет-магазин, який буде добре відображатися в будь-яких умовах і на всіх видах пристроїв, врахуйте, що це займе певний час. І вартість верстки адаптивного кросбраузерного сайту завжди буде трохи вище, ніж ціна спрощеного веб-ресурсу.
Якісна верстка Інтернет-магазину у веб-студії NeoSeo
Наша веб-студія завжди дотримується узгоджених з замовником умов верстки і дедлайнів. Ми вирішуємо поставлені перед нами завдання максимально оперативно в чітко зазначені тимчасові проміжки (головне, щоб ви завжди були на зв'язку і могли оперативно приймати роботу, вносити зауваження або додаткові побажання). Перед укладанням угоди наші експерти ретельно аналізують побажання клієнта, а потім називають приблизну вартість робіт і реальні терміни їх виконання. Крім того, у нас Ви можете замовити абсолютно будь-які, необхідні саме у Вашому випадку види верстки.
Після завершення верстки Ви отримуєте ідеально працюючий сайт, який завжди відображається без найменших помилок і виглядає саме так, як Ви хотіли. Переконайтеся у цьому, ознайомившись з прикладами завершених проектів, зібраних у портфоліо.
Шановні майбутні Клієнти веб-студії NeoSeo!
Просимо взяти до уваги, що будь-які роботи, які Ви замовляєте в нашій веб-студії, ми виконуємо наспеціально розгорнутому для цього локальному і тестовому оточенні.
Як ми вже писали раніше, при проведенні будь-якого роду робіт з програмування можливі конфлікти і збої в програмному коді, передбачити які неможливо. Тому важливо, щоб у програмістів була можливість внести зміни, протестувати і налагодити роботу нового функціоналу на локальному і тестовому оточенні, а пізніше передати вам на затвердження, не зачіпаючи основний сайт.
Це дозволить уникнути появи можливих помилок на сайті і / або повної зупинки його роботи. Ви зможете перевірити коректність роботи нового функціоналу і при бажанні внести додаткові зміни, і тільки після вашого затвердження ми переносимо дані роботи на основний сайт.
На розгортання локального і тестового оточення необхідно 3 години роботи фахівця (з цінами усіх послуг можна ознайомитисьтут).
З метою економії коштів ви можете відмовитися від локального і тестового оточення, але тоді всі роботи будуть проводитися на вашому основному сайті. У цьому випадку вся відповідальність за наслідки можливих помилок і некоректної роботи Інтернет-магазину лягає на вас.
Винятком можуть бути ситуації - якщо у вас зовсім новий сайт, на ньому немає відвідувачів, і роботи , що проводяться, не вплинуть на продажі вашого Інтернет-магазину.
Завжди раді допомогти Вашому онлайн-бізнесу,
команда NeoSeo.